elinmaria

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av elin - 28 augusti 2009 23:36

hej där fowks :)

klockan är typ mitt i natten när jag skriver det här, men det skiter jag i. dagen har varit uppochner, ganska depp i skolan men eter sen har det varit great! (Y) åkte hem till simone en stund efter skolan och fixade en spotify till henne, sen kom ellinor så jag gjorde en åt henne också :) vi gillar't, åkte hem i spikregnet sen, det var lite småkallt på moppen men helt okej, jag tycker om att åka i regn så . väl hemma fick jag byta om helt eftersom jag var regnblöt hela vägen igenom :p


tog mig en lång funderare förut, och jag tog beslutet att jag inte kan påverka min framtid hur mycket som helst och litar därför på att Han tar hand om det. bad för första gången på länge också, ganska härligt faktist, hur töntig ni än tycker jag är. folk frågar mig rätt ofta varför jag bär ett kors runt halsen och om jag är värsta kristen. men jag brukar svara att jag bär det eftersom det är min tro , men att jag ändå inte riktigt känner mig kristen. så nu vet ni och behöver inte fråga igen :)


pappa och jag ska köpa ny moppehjälm till mig imon eftersom min är för liten. min snälla pappa,, han tvekade inte ens när jag bad om en ny, han sa bara att det var väl självklart att det skulle jag ha. <3


jonathan ringde förut, mys på det! ;)

godnattpussar :*

/elinnattuggla



it's kind of tough getting older.

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards