elinmaria

Alla inlägg den 8 september 2009

Av elin - 8 september 2009 19:59



dagen har varit ganska goddie faktist. spelade piano på musiken och det lät fan bra efter ett tag! :D sen typ på maten började jag gapskratta åt dagens verkligen fulaste kommentar;

micaela studerar vaktmästarn som kör gräsklipparen utanför fönstret, och plötsligt, helt utan förvarning, säger hon:

"undra om han snodde sitt körkort eller om han fick det"

*GAPFLABB* - ingen kommer fatta, men fan va kul det var just då xD

evert var arg efter idrotten idag, shit man blir verkligen rädd när han är arg för det händer liksom aldrig :o

aja efter skolan drog jag och mamma till såsen och köpte lite grejor. typ väska , värmeskydd till håret och sportkläder :) aa och en tröja jag nog egentligen inte behövde, men den var jätte fiiiiin :p

du skulle försvinna

föralltid ur mitt hjärta

sa dom,, jävla lögnarna


/skrattapan elin


Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards