elinmaria

Alla inlägg den 9 september 2009

Av elin - 9 september 2009 20:50


skoljoggen idag, var inte taggad alls. tack simone, emma och emelié för att ni stod ut med mig dåliga kondition ;) jag och simone sprang lite före andra varvet sen, vi tog ut oss rejält asså :D

det tyckte jag var härligt då, men när jag kom tillbaka höll jag på att svimma och så, kunde inte andas. allting såg ut att bli mindre och mindre framför mig, förmodligen för att kroppen inte orkade få ut syre i blodet. men efter en halvtimme var jag iaf inte riktigt lika yr längre och kunde brumma hemmåt :)


möte i grönan sen vid fyra, sjukt trevligt. JAG OCH MATHILDA KOMMER ÄGA SOM LEDARE, lovar :D

det kommer bli skit kul verkligen. börjar nu på tisdag med föräldramöte där vi mest ska vara för att visa oss och så :) sen börjar allvaret! :DDD


aja, en dag som kunde varit bättre slutar snart (:

pussss på kinderna :*

/astma elin ;)


     

dagens outfit till mötet.

(klicka på bilden)

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards