elinmaria

Alla inlägg den 10 september 2009

Av elin - 10 september 2009 22:48


tänkte bara säga att jag ätit poppkorn för första gången på över 1½ år idag. min gamla tandställning hindrade mig liksom ifrån att göra det, men nu kan jag.! hade glömt hur gott poppkorn smakar ;)


jag har hittat ett brev

ett brev du ska ha. 

Av elin - 10 september 2009 21:08


vilken knasig dag. vi frös ihjäl hela förmiddagen, men det blev faktist helt okej värme när solen kom fram iaf :) ringde om prao idag, men allt verkar redan vara fullt, seriöst inte länge sen vi fick lapparna jue :o aja, emmas pappa ska kolla om vi får praoa på hans jobb, och gissa vart? ;) DOGGY!! :D haha nu kommer många tänka "usch, det stinker ju, vad tråkigt" men vafan man vänjer sig garanterat snabbt (:


det var iaf sjukt dåligt av folk att inte komma på träningen idag, vi var fyra liksom! aja det var ganska bra ändå, för det blev mer individuelt liksom. vi gjorde en del övningar man inte kan göra om man är tjockt med folk. min höft gör sjuukt ont sen skoljoggen igår dock så det hindrade mig lite. måste försöka träna upp den mer, hur man nu gör det :p


aja, pusssciao folket! :D

/coolaelin ;)

<3

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards