elinmaria

Direktlänk till inlägg 11 september 2009

elin pallar inte heller jämt

Av elin - 11 september 2009 21:27


folk borde lyssna på sig själva ibland, för en del saker de säger är helt onödiga att säga. kan ni inte komma på något bättre att tracka mig för än min utväxt eller? ni är ju förfan störda. ni vet hur mycket mitt hår betyder för mig och oj vad kul det är att säga att det ser jätte konstigt ut. dra åt helvete snälla, ni passar där. skulle jag köpa hårfärg varje gång jag får nån centimeters utväxt skulle jag få köpa hårfärg två gånger i månader eftersom mitt hår växer så fort :s störda människor!


aah, sen får jag sms som jag inte pallar, varför fattar du inte? jag har sagt till dig flera gånger nu att jag inte klarar av att ha ett förhållande med dig, men ändå ska du hålla på och fråga massa skit jämt. asså förlåt men sånna sms orkar jag inte. ibland måste du faktist inse att det inte bara är du som har känslor. den här världen har fler hjärtan än ditt och mitt. och just nu försöker jag koncentrera mig på andras. jag har vänner som behöver mig mer än du någonsin kommer göra och därför står dom högst på min lista.


för informations skulle så håller jag dessutom på och skriver en bok just nu, ja en bok, ni läste rätt. jag vet att det kanske inte är grejjer man "gör" direkt. men jag måste skriva av mig nu, så det blir en bok av det. huvudpersonen heter iaf Klara, för det är enkelt att rimma på eller göra om. precis som alla alltid gör med moberg. men nej, jag tycker inte det är nått kul alls att bli kallad "koberg" eller "muberg". så ni kan ge er, elin heter jag, ja för det har ju en del tydligen inte förstått än.

elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin elin, ELIN!


ursäkta det arga inlägget, men ingen fattar ju annars.

seriöst. jag försöker få ordning på mitt liv, men en del människor ställer sig ivägen.

jag har många underbara vänner dock, ni vet vilka ni är och ni behöver inte ta åt er av texten

- för jag älskar er massvis.! <3


/ELIN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin - 14 januari 2010 20:17

den här bloggen är för en lång framtid nerstängd. ni hittar mig på ; http://eelinmaria.bloggplatsen.se/ ...

Av elin - 11 januari 2010 18:53

"How did we get here?When I use to know you so wellHow did we get here?Well, I think I know [..] Do you see what we've done?We've gone and made such fools of ourselves" paramore - decode för att den är så jäkla bra! ...

Av elin - 11 januari 2010 18:44

så här är läget just nu; jag är uttråkad jag hatar faktumet att skolan börjar imon jag önskar att jag borde använt den här dagen till något vettigt jag saknar min pojkvän -som dock glömde sin tröja här igår, me like ;p och jag tycker a...

Av elin - 11 januari 2010 18:42

jag vill inte börja skolan imon! jagvillinte! jagvillinte! jagvillinte! jagvillinte! jagvillinte!   ...

Av elin - 10 januari 2010 23:54

  den enda rädslan jag har, den enda anledningen till att jag aldrig hoppas på för mycket,   är att om jag tillåter mig själv att vara lycklig, om bara så för ett tag,   så kommer jag, när den lyckan tar slut, att falla ihop och ald...

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards