elinmaria

Direktlänk till inlägg 18 september 2009

elin får inte ens försöka

Av elin - 18 september 2009 17:34


min syster är jävligt elak ibland,

hon ringde mig för en stund sedan och bad mig kolla om det gick något tåg från falköping till borås, så jag gick in vasttrafik.se och sökte på det. men när jag sa vad som stod tyckte hon tydligen inte att det var rätt, för hon började skrika i telefonen att jag var en idiot som inte ens kunde kolla tågtider. och när jag lugnt sa tillbaka att det var ju precis det som stod där, så blev hon ännu argare. så jag sa att om hon ska hålla på så, så kommer jag att lägga på. och då börja hon tjafsa om att hon aldrig skulle göra så [hon gör alltid så mot typ mamma]. så skrek hon att jag skulle kolla herrljunga-borås och inte falköping-borås, att jag var ett pucko som inte skrivit det. men jag sa att hon sa ju faktist vad jag skulle skriva. och när jag väl läser upp vad tågtabellerna säger där så har JAG tydligen fel, och inte SIDAN, för HON ska ju alltid ha rätt. då skrek jag att om hon håller på så , så lägger jag på och hon ba; "aa men gör det då, men.." *klickad*

-hon fick bara vad hon förtjänade.


nu har hon tydligen skrikit på pappa också för att han inte kan hämta henne imon, vilket vi förklarade redan igår vid frukost. men nej, nu är det VI som ska ha fel, aldrig HON. HON kan ju inte ha fel, nej aldrig. BITCH!


-


missuppfatta mig inte, hon kan vara snäll IBLAND.

men asså seriöst, ibland undrar jag om vi kommer

från samma planet hon och jag.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin - 14 januari 2010 20:17

den här bloggen är för en lång framtid nerstängd. ni hittar mig på ; http://eelinmaria.bloggplatsen.se/ ...

Av elin - 11 januari 2010 18:53

"How did we get here?When I use to know you so wellHow did we get here?Well, I think I know [..] Do you see what we've done?We've gone and made such fools of ourselves" paramore - decode för att den är så jäkla bra! ...

Av elin - 11 januari 2010 18:44

så här är läget just nu; jag är uttråkad jag hatar faktumet att skolan börjar imon jag önskar att jag borde använt den här dagen till något vettigt jag saknar min pojkvän -som dock glömde sin tröja här igår, me like ;p och jag tycker a...

Av elin - 11 januari 2010 18:42

jag vill inte börja skolan imon! jagvillinte! jagvillinte! jagvillinte! jagvillinte! jagvillinte!   ...

Av elin - 10 januari 2010 23:54

  den enda rädslan jag har, den enda anledningen till att jag aldrig hoppas på för mycket,   är att om jag tillåter mig själv att vara lycklig, om bara så för ett tag,   så kommer jag, när den lyckan tar slut, att falla ihop och ald...

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards