elinmaria

Alla inlägg den 24 september 2009

Av elin - 24 september 2009 20:10


"en dag ska vi hitta vägen tillsammans,

och tillsammans ska vi förinta alla hinder

och tillsammans ska vi visa folk att vi

tillsammans har kraften att stå emot

den större kraften som vill trycka ner oss

så långt ner att vi kan smaka av jorden"


Av elin - 24 september 2009 19:59


"Ser inte du hur jag gråter innanför ögonen,

hur mitt hjärta sakta ramlar i små bitar?

 

Märker du inte hur bitarna faller ner i dina händer,

förstår du inte att det är du som ska pussla?

 

Hör du inte mina kvävda skrik efter hjälp,

känner du inte min kärlek till dig?"


-den kärlek som växer sig allt starkare,

för varje bit mitt hjärta låter falla

ner i dina händer, med dom smala fingrarna.

<3

Av elin - 24 september 2009 16:55


"never a day goes by, without me thinking of you, damn love hurts"

-you broke my heart.

Av elin - 24 september 2009 16:39


dagen har varit super bra, fan va vi har skrattat mycket eller xD

bara christopher kommer fatta detta man;

"aa romm är ju fiskägg så"

GAPFLABB xD -seriöst, fan jag fick seriöst skrattanfall gånger miljarder .


slapp spanskan sen, HÄRLIGT! :D -hem tidigt liksom.

träning snart, och jag har ont i benen :p men aja, det kommer nog gå bra ändå liksom .


puss på din näsa, jävla underbara människa! :**

/spänniselin ;)


Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards