elinmaria

Alla inlägg den 28 september 2009

Av elin - 28 september 2009 21:28


dagen har varit helt okej faktist, skrattade väldigt mycket :)

vi hade nästan kul på spanskan också, det är nästan rekord asså :p nya rektorn satt där och glodde på oss också, hon är allt en aning läskig enligt mig xD


träningen var seg, plus att vi bara var åtta?!!

igår sa typ alla att dom faktist skulle komma och träna idag, men det slutade med att vi bara var som vanligt åtta ändå. det är liksom inte lika roligt att träna när man är så få :/ aja det gick helt okej ändå, vi får se det från den positiva sidan liksom :)


pusssar :**

/positiva elin

Av elin - 28 september 2009 21:06


har insett idag hur annorlunda allting kommer bli, och att jag inte kan följa vad mitt hjärta säger, då det inte insett att det finns ett tomt hål i det. ett hål i mitt hjärta är precis vad jag har. det gör ont, och det blir inte värre av alla mardrömmar jag har. jag vet att det hålet inte kommer kunna fyllas igen, eftersom personen som haft den platsen är borta föralltid ur mitt liv. han kommer inte tillbaka, och ja, det är en han. ni vet säkert vem det är, och om du läser det här, kära jbl, så ska du veta att det gör ont att säga att du är saknad. vi hade aldrig en riktig anledning att inte vara längre, vi bara gled isär. om du bara kunde ge mig en anledning skulle jag kunna gå vidare, men jag kan inte det nu, shit. jaja, jag vet att du aldrig kommer läsa det här. men u vet alla andra varför jag hänger läpp ibland, jag hatar det här. vet att jag har nya känslor för någon annan, men dom blir inte som dom borde vara, så som jag önskar att det skulle kunna vara. fucking piss, du var så jävla underbar.


jag vågar inte sova längre, för jag är rädd för att drömma. jag vill drömmer alltid samma dröm, och jag vill inte vakna. jag vågar inte somna, för jag vill inte gå dagar in och dagar ut och längta efter dig såhär, det är fan hemskt. du ser inte mitt lidande, du ser inte ens mig längre. men jag ser dig, och varenda gång jag ser dig le vill jag gå under jorden, försvinna från världen för gott. för jag kommer aldrig få dela ett skratt med dig igen, aldrig kommer du le åt mig för att du älskar mig.


-i'm not getting a happy ending after all,

i guess that it wasn't ment for me to have.


förlåt så jävla mycket för att jag finns

förlåt så jävla mycket för att jag älskade dig

förlåt så jävla mycket för att jag fanns där för dig

förlåt så jävla mycket för att jag kom in i ditt liv och rörde om ordentligt


förlåt så jävla mycket för att jag faktist gråter över dig fortfarande.

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards