elinmaria

Alla inlägg den 29 september 2009

Av elin - 29 september 2009 21:34

"for you i will do

everything we ever wanted to

do, and go through"


- kom tillbaka.

Av elin - 29 september 2009 20:49


nu ska alla som läser den här bloggen få veta att min kusin simone johansson är världens bästa människa. utan henne hade jag inte varit den jag är. hon är min bästa vän, min kusin men framför allt är hon som en syster för mig. vi har gått igenom så väldigt mycket tillsammans och i de flesta situationer har hon varit starkast. mitt "livspussel" har åkt i isär så många gånger, och oftast omedvetet är det hon som har pusslat ihop det. jag skulle faktist kunna säga att den lyckan jag har nu ibland, skulle jag aldrig haft utan henne. vet att jag många gånger tänkt att nu ska jag ge upp, men då har hon alltid funnits där. äkta vänskap tror jg att det kallas, och simone är och förblir den bästa vän jag någonsin kommer ha, det är så sant som det är skrivet. ibland har man tur i livet sa någon till mig en gång, och jag hade tur att födas till att bli hennes kusin, annars hade det kanske inte varit såhär.


jag kommer aldrig ta dig för givet, någonsin.

jag älskar dig för den du är kusin, väldens bästa.

evighet.

Av elin - 29 september 2009 20:24


"du var någon jag inte kunde glömma

och jag har fortfarande inte lyckats"

Av elin - 29 september 2009 19:11


 

kära jbl, jag behöver inte dig.

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards