elinmaria

Direktlänk till inlägg 29 september 2009

elin skriver till alla.

Av elin - 29 september 2009 20:49


nu ska alla som läser den här bloggen få veta att min kusin simone johansson är världens bästa människa. utan henne hade jag inte varit den jag är. hon är min bästa vän, min kusin men framför allt är hon som en syster för mig. vi har gått igenom så väldigt mycket tillsammans och i de flesta situationer har hon varit starkast. mitt "livspussel" har åkt i isär så många gånger, och oftast omedvetet är det hon som har pusslat ihop det. jag skulle faktist kunna säga att den lyckan jag har nu ibland, skulle jag aldrig haft utan henne. vet att jag många gånger tänkt att nu ska jag ge upp, men då har hon alltid funnits där. äkta vänskap tror jg att det kallas, och simone är och förblir den bästa vän jag någonsin kommer ha, det är så sant som det är skrivet. ibland har man tur i livet sa någon till mig en gång, och jag hade tur att födas till att bli hennes kusin, annars hade det kanske inte varit såhär.


jag kommer aldrig ta dig för givet, någonsin.

jag älskar dig för den du är kusin, väldens bästa.

evighet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin - 14 januari 2010 20:17

den här bloggen är för en lång framtid nerstängd. ni hittar mig på ; http://eelinmaria.bloggplatsen.se/ ...

Av elin - 11 januari 2010 18:53

"How did we get here?When I use to know you so wellHow did we get here?Well, I think I know [..] Do you see what we've done?We've gone and made such fools of ourselves" paramore - decode för att den är så jäkla bra! ...

Av elin - 11 januari 2010 18:44

så här är läget just nu; jag är uttråkad jag hatar faktumet att skolan börjar imon jag önskar att jag borde använt den här dagen till något vettigt jag saknar min pojkvän -som dock glömde sin tröja här igår, me like ;p och jag tycker a...

Av elin - 11 januari 2010 18:42

jag vill inte börja skolan imon! jagvillinte! jagvillinte! jagvillinte! jagvillinte! jagvillinte!   ...

Av elin - 10 januari 2010 23:54

  den enda rädslan jag har, den enda anledningen till att jag aldrig hoppas på för mycket,   är att om jag tillåter mig själv att vara lycklig, om bara så för ett tag,   så kommer jag, när den lyckan tar slut, att falla ihop och ald...

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards