elinmaria

Alla inlägg den 30 september 2009

Av elin - 30 september 2009 19:11

kära jbl,

att jag sa att jag inte behövde dig häromdagen

var bara ett sätt för mig att försöka bli starkare

men det lyckades inte.

 

- därför drar jag tillbaka det uttalandet

då det inte ligger en hel sanning i det.

Av elin - 30 september 2009 19:03

dagen har varit som vissa dagar är ibland. eleonor fick mig att inse en del saker, bland annat att jag ska försöka igen även om jag blir sårad. för chansen att jag inte blir det finns där. och just nu är det nog det enda jag kan göra.

och du är stark, och de dagar du inte är det, är jag stark åt dig<3


kan knappt andas för alla läxor också, jag håller med anna när hon säger att skolan dränker oss i dem. sitter och pluggar till soprovet imon just nu, och jag fattar nada. men mattias frågar mig saker hela tiden och det är bra, för då lär jag mig samtidigt som jag svarar :) så tack mattias.

hoppas i alla fall på ett vg imon, annars blir jag fan arg på mig själv, jag kan bättre än såhär!


puss på smartskallarna :*

/starka elin

 

"miss so much of you, i can't move on"

Av elin - 30 september 2009 15:32


För Fan, känslor som sårar

men det kommer inga tårar

-längre

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards