elinmaria

Alla inlägg under september 2009

Av elin - 15 september 2009 16:53

någonstans i den röran jag har skapade , så tappade jag bort mig själv.


Av elin - 14 september 2009 21:56

jag bröt löftet jag lovade mig själv för så länge sedan idag. för jag grät offentligt över en jävla kille. fanfanfan, . och inte fanns det en famn att krama just där och då heller. det var också en del i löftet. att alltid ha en famn att vara svag i. men mår man som jag förlorar man tydligen vänner också.

jävlabajsäckelhelveteskukfitta!


- mina försök att sluta svära kommer ingenstans. det borde stå så här:

jädranssönderkoktapruttpotatis

fast det blir lite fannystil då och känner att det inte passar mig.


tack och natti natti

/jädranssönderkoktapruttpotatis elin

Av elin - 14 september 2009 21:03

alla som läst mina senaste inlägg kommer tro att jag ör värsta olycklig och inte kan vara glad. men så är inte fallet. jag är glad också. men någon långvarig lycka har jag inte just nu. men folk som får mig att skratta är väldigt välkomna :)


/förklarande elin

Av elin - 14 september 2009 20:50

dagen har sugit rejält. framåt matten blev det verkligen värst. tre gången var jag ute på toan för att tårarna rann. tillochmed jimmy frågade hur jag egentligen mådde. sen bad christina att få prata med mig när alla hade gått ut efter lektionen. hon typ frågade hur jag mådde och så för hon hade märkt att något var annorlunda. tror ni inte att jag börjar storlipa eller? - ååå fan jag ville bara därifrån.


träslödjen sög också, jävla kurtfjurt äckel gubbe, jag tror han tycker att jag är dumihuvudet.

-bajslärare.


träningen var inge vidare heller,. jag ska nog sluta med fotboll snart, för jag klarar inte av minsta lilla tackling, min kropp klarar inte av det. plus att jag blir värsta deprimerad så fort jag går ut på planen, jävla sug sport. aja någon dag ska jag skrika på mina tränare att dom kan ta sig i röven, sen ska jag gå därifrån och inte spela fotboll i det laget mer. jag passar inte in där längre.


godnatt tror jag, eller dålignatt kanske

/arga elin.

-som måste sluta svära nu!

Av elin - 14 september 2009 20:29

mitt pussel är isär slitet, mitt hjärta krossat till miljarder.

mina ögon orkar inte titta, orkar inte ens öppnas för då börjar dom rinna.

mina lungor orkar inte andas, för det finns ingen kraft över till det.

mina ben orkar inte gå, för det är för många hålor i min väg.

men min fingar orkar skriva, för dom behöver ingen kraft till det,

dom skriver det hjärnan vill, och den har inte brutits ner helt än.


-kärlek suger, SUGER!

måste du stå i min väg, min livsväg?

jag hatar att jag aldrig slutat älska dig, fan fan fan

nu rinner ögonen igen.


helvete jbl, du  borde aldrig fått mig att falla för dig. varför ska du vara så jävla underbart vacker. så jäkla perfekt och helt underbart underbar. jag saknar dina läppar, och kyssexemen jag fick efter dina små "fjun" .

minns du den kvällen det var så varmt, minst femtio grader i din stuga? jag satt och tittade på dina fingar som vanligt och du frågade "vad är det med min fingrar du gillar så mycket?" jag visste precis vad jag skulle svara , " ingens fingrar är lika någon annans, och dina är helt underbara. dom matchar mina perfekt, titta bara själv" sen släppte jag inte din hand den kvällen.

fyfan vad jag saknar dig, jag hatar att säga det, för du kanske läser det här . men jag bryr mig inte. för du fattar säkert ändå. men jag bryter ihop snart, fast det har jag väl redan gjort vid de här laget. faaan, dt var länge sen ju.


tre jävla månader har jag plågats i min ensamhet, men är det någon som bryr sig?

-nej

alla säger att jag kan prata med dom, men i verkligheten kan jag inte det. för i verkligheten är allting annorlunda, stelt på något sätt. jag har ingen vän som jag kan berätta allting för utan att utelämna något. för det är alltid något man kan döma mig för. jag klarar det inte. när det går så långt att man bryter ihop framför sin favritlärare, så har det fan gått för långt.


nu säger inte jag att jag har dåliga vänner, för utan er är jag ingen. ni betyder så jävla mycke för mig, och det får ni aldrig glömma. men ibland saknas någon i den "vanliga" vänskapskretsen.  jag vet precis vem jag saknar också, och det gör inte allting bättre. minns du hur jäkla nära vi va i femman lousie? jag berättade allt för dig, och jag saknar den vänskapen. jag saknar den så jävla mycke också. jag saknar oss, vi var dunderstarka tillsammans. du var min allra bästa vän, som aldrig skulle kunna ersättas. och det finns ingen ersättare, bara du kan fylla den platsen du hade då. jag saknar dig alldeles väldigt mycket.

<3


/ledsna elin

Av elin - 13 september 2009 16:55

sofia inatt dåra med simone och lina :D fifan det var rätt kul asså.  tacos, film, spel och massa barnprogram ;) lär ju vart så att patrik härde oss när vi pratade på kvällen sen för att jag pratar så högt xD jaja, då fick han höra massa tjejsnack, shit the same :D


chips och cola till fruktost, nyttigt och bra (y)

aja vi åkte vid halv tre, efter att ha kollat på ännu mer barnprogram :)


moster och kusinerna var här förut, så jag skulle ta fram en historiebok som elias kunde få läsa, OCH TROR NI INTE ATT JAG BRYTER MIN FINASTE NAGEL!! böcker suger på alla sätt! [ring nagelambulansen, 777 gånger 3!  -marcus]

-elias tyckte iaf boken som handlade om 1700-talet var intressantast, smartskalle är han! :p <3

tova och jag målade istället, kändes mer som min nivå där då liksom.


mamma och jag ska ut och springa nu xD får la se hur det går. och ikväll är det jag som lagar mat :)


pussciao så länge :*

/kockelin

Av elin - 12 september 2009 14:44


var med systern i alingsås förut dåra, ganska kul faktist :) köpt nya jeansleggins men dom ser ut som jeans, och en tröja till antidrogdansen på torsdag! (Y) hanna köpte ett par sjuuuuuukt snygga jeans också (: mycket bra förmiddag.


drar till sofia snart, så det blir nog lite dött från mig på nätet idag, ni får klara er ändå ;) finns alltid på mobilen ändå så, 0730875749 (a)


puss på nästippen :*

/bara elin

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards