elinmaria

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av elin - 1 oktober 2009 22:12


kära jbl,

snälla prata med mig

vi kan inte hålla på att kasta sådana blickar,

som vi faktist ger varandra,

i all oändlighet.


Av elin - 1 oktober 2009 21:32


"vem är jag att säga att du kunde älskat mig bättre,

vem är jag att säga att vi kunde varit närmare

vem är jag att säga att jag var för bra för dig"


livet kommer nog gå vidare nu,

med eller utan dig.

jag kommer ändå hoppas på det första,

men jag vet att du kanske inte ser

att jag faktist fortfarande vill ha dig.


jag kommer försöka få mitt liv

att gå i rätt spår igen.

jag hade behövt din hjälp med det,

men som läget är nu

så vet jag att jag får klara mig själv.


"vi kommer gå vidare nu,

med eller utan varandra.

men du ska veta att jag alltid,

och jag menar verkligen alltid,

kommer finnas här för dig"

Av elin - 1 oktober 2009 21:14


dagen har varit super :) tack alla som gjorde den till det liksom.

att träna sen var verkligen skit kallt, men det gick bra ändå lksom (:


kort inlägg nu, men det kommer nog komma fler sen , om en stund :p


puss på sötnosen :*

/en frusen elin

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards