elinmaria

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av elin - 6 oktober 2009 22:34


jag gör såhär för att jag vet att jag kommer må bättre vad svaret än blir. även om det blir negativt och även om det kommer ta lång tid för mig att komma över det. jag måste faktist inse att saker inte löser sig av sig själv jämt, att jag måste fixa en del själv. och ellinor puschade mig just det sista nu, så jag gjorde vad jag skulle.


kommer bli en sömnlös natt.

väntar bara nu..

Av elin - 6 oktober 2009 21:54

snälla skjut mig

Av elin - 6 oktober 2009 21:07

här kommer en liten lista på några av det ord och utryck jag använder mest;


asså

seriöst

liksom

udda

gulligt

göll

sweet

knas

evuuul [evil egentligen]

evul asså

värsta evul liksom

värsta evul asså

aaajooooo'

ajo noooog

asså seriöst

asså seriöst asså

asså liksom asså

asså seriöst liksom

nä' va' göll

men de ä' lite göll

mohaha sweeeet

nej en oj va gulligt

så udda är'uu

ma'en knas asså

men ojsan

seriöst vafan

serioöost [utalet där]

men duuuuråå'


-det finns så mycke mer, ni får gärna fylla på i kommentarer ;)

Av elin - 6 oktober 2009 17:16

den finns en anledning till att jag inte är mig själv

en anledning jag inte vill veta av.


- jag saknar en person som jag kan vara

en person som hade den rätta atityden

en person som han skapade inuti mig

en person som han kunde få älska

och som kunde älska honom

tills vi skulle låta döden svepa över oss.

Av elin - 6 oktober 2009 17:06


skolan har varit helt okej idag, lite depp kanske men det är sånna tider nu. och tack alla som står ut med mitt uppochneppå humör, jag uppskattar det verkligen till tusen. musiken sög, det är inte så att jag har en dålig grupp, vi har bara ingen bra stämning :/, det måste vi ändra på! :)


på idrotten hade vi bep-testet, och för alla som inte vet vad det är så är det en viss sträcka man ska springa innan ett pip hörs, hela tiden blir det kortare tid att springa. jag klarade till nivå elva, sen gjorde astman sig känd igen och jag nästan ramla baklänges. -fan!

aja, ganska duktig ändå, evert säger att jag har bra kondition efter att han hade mätt min puls.


väntan på bussen kändes längre än vad den var, kan va för att jag var helt totalt på dåligt humör. simone och ellinor kom sen och fick mig att skratta. js, lyssna nu, du vet hur läget är och anledningen till att jag slutar vara social när han kommer jämt, den kommer du förstå någon dag.


fotbollsträning snart, första inomhus på konstgräset! :DD


puss på min käraste :*

/uppochneppå elin

Av elin - 6 oktober 2009 16:58

om du försvinner ur mitt liv föralltid

eller om du börjar hata mig

 

så tar jag livet av mig

utan att ens tveka först.

 

känn dig inte pressad på något sätt

men jag vill i alla fall kunna prata med dig

för jag saknar dig så det gör ont

och jag klarar inte av det längre

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards