elinmaria

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av elin - 8 oktober 2009 21:50

 

"vi ska klara det här,

tillsammans klarar vi allt"

Av elin - 8 oktober 2009 21:38

dagen har varit ganska bra, lite från och till kanske, men helt okej. hade en KÄRING på syslöjden som vikarie, fyfan asså xD aja, nu inser jag hur bra christina egentligen är i alla fall. och det lär ju vara så att mitt fysikarbete kommer bli värdelöst, det ska handla om vindkraft liksom :p aja, vi lär ju haft roligt innan bussen iaf, men fyfan va daxvax är äckligt att ha på händerna. men iaf, för information skulle så passar inte theo i bakåtslickad brat frisyr xD


tack för dagen människor :*

/elinpelin

Av elin - 8 oktober 2009 21:05


en sak jag verkligen hatar är grupptryck, de spelar ingen roll hur många som än säger att man inte ska lyssna på dem, man gör det ändå. längst inne ligger allas ord och tränger på ens egna jag. och folk som säger att dom inte lysnnar på andra snackar bullshit, för innerst inne lyssnar alla. man tar in det, och sen kan man bestämma sig för att inte bry sig eller faktist ta åt sig. jag är en sådan som tar åt mig, no matter what, jag tar åt mig och mår dåligt av det sedan. för även om tre personer säger positiva saker, så kan det vara fyra som säger negativt och då tar det över, jag får för mig att det andra tre har fel och sen tänker jag att jag måste lyssna på dom negativa.


jag har varit missnöjd med mig själv sen jag gick i fyran, för det var då alla började få riktiga fördomar om varandra. jag var för tjock, för ful och hade ett konstigt skratt. -det är inte så kul att höra det när man är tio år.

efter det började jag dra in magen så jag knappt kunde andas, jag började kolla mer på vad jag tog på mig varje dag och jag tänkte hela iden på hur jag lät när jag pratade och skrattade. inget blev bättre av när man började få finnar som de flesta får i tonåren, det var ju jätte äckligt enligt alla, och jag gjorde allt för att täcka mina, gör det fortfarande. har sminkat mig nästan jämt sen slutet av femman för att jag inte tyckte min hy var tillräcklig. och smink gör ingening bättre, men det täcker ju för stunden i alla fall.


tack för avskrivningen.

/fröken missnöjd med sig själv.

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards