elinmaria

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av elin - 11 oktober 2009 21:59


är ganska trött nu, sovit för lite i helgen. men det finns faktist anledningar till det, så jag kan inte gärna sovit mer heller. vet inte om jag orkar en sömnlös natt till, jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. vill så gärna sova, men kan verkligen inte. jag kan ligga hela nätter och vara as trött utan att somna :( men jag måste få nån slags ändring på det. för jag måste palla med verkligheten också.


jaja sov sött allihopa, för det ska jag försöka göra :)

godnatt puss på kinden :*

/elin

Av elin - 11 oktober 2009 21:09


snart kommer förändring

som ska förändra våra liv

föralltid


  



Av elin - 11 oktober 2009 18:52

idag har duktiga elin varit bollkalle, eller aa bollkalla kanske blir mer feminimt xp iallafall så var det skit kallt, men det var fan värt det för damlaget vann med 3-1 och gick upp till fyran! :D grattis girls, och särskillt elin som blev matchen lirare, awesome tjejen :)


tränade imorse också, på vanligt golv i sporthallen för ovanlighetens skull, så jäkla härligt va! klockan var elva när vi började och det är verkligen en perfa tid att träna på. vi körde rätt hårt och det var skit kul. fick en boll på mig dock och halva min nagel ramla av. det bloda överallt när jag skulle försöka tvätta av det :/ nu är det jätte fult och svider mega mycke, men det blöder iallafall inte längre :)


nu ska jag ta det lugnt typ och äta äpplepaj, som jag nog egentligen inte tycker om? :o xD

jaja, puss på er sötnosar som läser :*

/bollkallaelin

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards