elinmaria

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av elin - 24 oktober 2009 23:48

vet inte vad som händer längre

inget är som det brukar vara

ingen beter sig som de brukar göra

folk pratar inte med varandra

eller skrattar sådär som de brukar

 

ingenting är uppenbart

och jag är ganska trött på

att bli tolkad som en öppen bok

 

därför skriver vi färdigt vårat kapitel

och sen låter du mig skriva resten

så jag kan få stänga boken sedan

och inte låta folk tjuvläsa.

Av elin - 24 oktober 2009 18:51

JAG HAR SKÅDAT THEOS TVILLING!

- inte äkta tviling såklart, men fan va lik theo han var :p tillochmed gick likadant gjorde han xD


cupen gick la sådär, förlorade två, en vinst och en oavgjord match

- vi gick inte vidare.

MEN JAG GJORDE MÅL FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ MATCH SEN FEM ÅR TILLBAKA!

-jag bara tittade på bollen och undrade vad fan som hände xD


nu har jag huvudvärk och är mega trött, men jag ska in till byn nu och handla men mamma, GODIS! :D

och jag känner att jag skriver med stora bokstäver ofta xD


jaja, puss så länge :*

/målgörarelin!

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards