elinmaria

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av elin - 27 oktober 2009 23:16

det är konstigt med allt som händer just nu

men jag låter nog faktist det hända

för så länge det är bra kan det få vara

men om det till slut blir till något dåligt

kommer jag överlägga att avsluta det hela.


för kärlek är bra

men mitt hjärta är skört

och väldigt såbart.


<3

Av elin - 27 oktober 2009 23:04

TRÄNINGEN FÖRUT VAR HELT AWESOME, men aja den var kanske inte bäst hela tiden, men den bästa på länge! :DDD


Av elin - 27 oktober 2009 17:39

känns som om dagen bara sprungit ivägn eller nått, för jag tycker inte alls det var länge sen jag gick upp imorse :p iaf så var jag inne på schoolsoft förut och checkade mina svenska resultat efter deckarprovet och novellen vi skrev, och nu är det väl en del som inte blir förvånade, men jag fick MVG :) *happyface*! blev lite sur när jag såg att teknikprovs resultatet inte låg inne än dock, hon lovade att vi skulle få dom innan praoen men dom finns fortfarande ingenstans att hitta :s hoppas iaf att dom kommer in snart, för jag vill veta hur dåligt det gick ;D 


ska iväg på träning strax, har massa spring i benen liksom, och vill få ut det :)

-men vafan äre jag läser på hemsidan, nu är det visst klart att leif ska träna a-laget efter börje, men vem fan ska vi ha då!? jag blir arrrwg! :( när dom satte in leif att träna oss sa dom att det var ett sätt att satsa på oss ungdomar, men vad var det bra för nu när vi ändå inte får behålla honom! . jag tänker sura i oändlighet nu ;)


jaja, flikar kanske in nått ikväll, ciao så länge :*

/em

Av elin - 27 oktober 2009 00:17

och om jag bara hade mod att göra det jag helst önskar.

-då skulle ni ångra er grovt

Av elin - 27 oktober 2009 00:03

if live isn't getting much better than this

than we just have do to the best of it


-


att sakna dig suger ,

men jag vill inte ge upp mig själv.

därför måste jag försöka gå vidare,

och det här är mitt sätt

att gå vidare på.

-även om ni inte tycker om det.

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards