elinmaria

Alla inlägg under oktober 2009

Av elin - 30 oktober 2009 22:21

siter här och finslipar bloggen lite, la just till en ny kategori ; "dagens låt". tänkte att de blir inlägg, som kanske inte kommer varje dag, men när de blir ett sådant kommer där att finnas min"favorit låt" för dagen. länkar den till ett youtubeklipp också, så kan ni lyssna på den. tänkte länka spotify först, men kom på att alla har nog inte spotify och därför kommer bara de låtar jag inte hittar på youtube, länkas till spotify. smart va ? ;)


ska fixa lite i menyraden också tror jag, byta plats på lite grejer bara. har ni mer förslag så kom gärna med dom, jag läser igenom det och ser sedan om jag gör som ni tycker :)


puss på er :*

/er elinmariaa

Av elin - 30 oktober 2009 22:10

"Although I'm kind of lonely, I feel fine.
Because I've done the discovery of all time.
Won't you come a little closer
and I'll give you a clue.
I've figured out that happiness equals you."


amanda jenssen - so far away

värd att lyssna på

Av elin - 30 oktober 2009 20:27

dagen var jätte bra, framtills jag skulle laga kvällsmaten . det skulle bli korvstoganoff och ris, vilket jag i vanliga fall gör jätte god. men det gick så långt att jag bad mamma ta över och jag inte åt sen. när jag smakade av de sista gången, smakade de skiiiiit äckligt. man mamma och pappa åt av det sen och jag hörde inga klagomål. dock åt jag ingenting, vill inte äta mitt eget misslyckande, kändes fail. aja nu blire idolmys och förmodligen en tidig kväll, om inte telefonen plingar, men det tror jag nog inte.


loooove :*

/elinmariaa

Av elin - 29 oktober 2009 23:42

en del saker vi vill ändra på

kommer aldrig gå att ändra på

 

och andra saker vi vill behålla precis som det är

förändras precis hela tiden

Av elin - 29 oktober 2009 23:28

jag vet inte vad det är med mig idag, beter mig värsta konstigt hela tiden. magen gör ont också så jag är förmodligen oroad över något, men jag kan inte komma på vad ;s

jaja, jag sitter förmodligen uppe rätt länge idag, smsen kommer förhoppningsvis trilla in så jag får något att göra :) you know :*


/eran elin

Av elin - 29 oktober 2009 20:48

det värsta med den verklighet jag lever i nu

är att snart kommer den falla i bitar

och det finns inget jag kan göra åt det


jag ser vänner lämna och nya komma

jag känner kärlek men tappar snabbt känslan

jag är lycklig men genast olycklig

olycklig för att jag vet att lyckan snart försvinner den med


jag ser hjärtan brista och gör allt för att laga mitt egna

jag ser tårar rinna och gör allt för att behålla mina

jag ser människor tyna bort och gör allt för att inte själv tyna bort

tyna bort från mängden och till slut bli så osynlig att ingen märker en


jag hör rykten och gör allt för att krossa dem

men vad spelar det för roll

för snart är det ett nytt rykte igång

och jag måste krossa det också

men det spelar inte heller någon roll

för genast kommer ännu ett rykte

och så sluts cirkeln


-

innanför allas aniskten finns en osäkerhet

men det är bara i en dels ansikten den växt fram

en människa utan osäkerhet är ingen människa

men en människa med för mycke osäkerhet

behandlas inte som en människa heller


innanför allas pannben finns det åsikter

men det är bara en del som vågar göra sina hörda

och det är så världen formas,

efter dem som vågar tala för sin åsikt.

ingen kan komma att säga att de inte har någon åsikt

för innanför allas pannben finns det åsikter

men det är bara en del som vågar göra sina hörda.


that's life.

Av elin - 29 oktober 2009 17:08

somnade inte förens halv tre i natt, får skylla mig själv men vart sjukt trött hela dagen nu. ska kanske inte klaga dock, för det var nog värt det. men i alla fall så har dagen segat fram, och klockan sju äre träning. yeeey :( inte på träningshumör idag, hade hellre gjort något roligare. men å andra sidan finns det inget kul att göra här hemma heller ;s


life sucks somethimes ;*

/elinm

Av elin - 29 oktober 2009 00:01

sitter och kollar igenom mina texterpoeter.se,

läser även några av mina favoriter, här har ni en av dem.

-som jag önskar inte vore min verklighet

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards