elinmaria

Alla inlägg under oktober 2009

Av elin - 27 oktober 2009 00:03

if live isn't getting much better than this

than we just have do to the best of it


-


att sakna dig suger ,

men jag vill inte ge upp mig själv.

därför måste jag försöka gå vidare,

och det här är mitt sätt

att gå vidare på.

-även om ni inte tycker om det.

Av elin - 26 oktober 2009 23:42

lovade att jag skulle blogga lite mer normalt nu, och vad gör jag? - haha jag glömmer helt av det :(

skaskaskaska komma ihåg det !


dagen har iaf varit ganska seg, tror jag är sjuk också :/ iaf så har jag varit på sms-humör idag och smsat med massa, tack till alla er som svarade -om man nu kan säga så ;)


imon ska jag städa mitt rum och på kvällen äre träning, så jag ska försöka vara frisk :)

jonathan tyckte jag skulle komma förbi och kolla på film med honom på onsdag, men får se hur det blir med den saken. vet inte riktigt vad mamma säger om det, hon är ju som hon är ibland. och hanna kommer väl hålla på som hon brukar. men som sagt får se hur jag gör :) <3


puss på er sötnosar :*

/sjuka elin

Av elin - 25 oktober 2009 20:24

nästan gång jag får tag i christopher ska jag strypa honom. :@


har haft huvudvärk hela dagen, den försvann en stund förut men nu ären tillbaka. vet inte vad jag ska göra inte ens ipren funkar :/ och nu blir den bara värre och värre dessutom. aoshit, jag orkar inte nu.


imon äre lov och jag ska sova länge. helst vill jag inte vakna alls.

/elinmariaa

Av elin - 25 oktober 2009 19:59

för en timma sen längtade jag

mer än nånsin på att få prata med dig

men nu vet jag inte om jag

nånsin vill se varken dig eller

världen någe mer.


dra åt helvete,

för då går vi åt olika håll.

Av elin - 25 oktober 2009 19:43

JAG ORKAR INTE BLI BESVIKEN IGEN ! </3

Av elin - 25 oktober 2009 11:45

för glöm inte ställa tillbaka klockan sötnosar ;)

Av elin - 25 oktober 2009 00:25

och klockan är mitt i natten, så läggdags nu! :) godnatt fowks! <3

Av elin - 24 oktober 2009 23:48

vet inte vad som händer längre

inget är som det brukar vara

ingen beter sig som de brukar göra

folk pratar inte med varandra

eller skrattar sådär som de brukar

 

ingenting är uppenbart

och jag är ganska trött på

att bli tolkad som en öppen bok

 

därför skriver vi färdigt vårat kapitel

och sen låter du mig skriva resten

så jag kan få stänga boken sedan

och inte låta folk tjuvläsa.

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards