elinmaria

Alla inlägg under oktober 2009

Av elin - 24 oktober 2009 18:51

JAG HAR SKÅDAT THEOS TVILLING!

- inte äkta tviling såklart, men fan va lik theo han var :p tillochmed gick likadant gjorde han xD


cupen gick la sådär, förlorade två, en vinst och en oavgjord match

- vi gick inte vidare.

MEN JAG GJORDE MÅL FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ MATCH SEN FEM ÅR TILLBAKA!

-jag bara tittade på bollen och undrade vad fan som hände xD


nu har jag huvudvärk och är mega trött, men jag ska in till byn nu och handla men mamma, GODIS! :D

och jag känner att jag skriver med stora bokstäver ofta xD


jaja, puss så länge :*

/målgörarelin!

Av elin - 23 oktober 2009 22:35

jag vet att dom senaste dagarna har haft ganska dåliga uppdateringar, och jag ber så mycket om ursäkt för detta :) ska försöka ändra på det nu.


imon är det i alla fall kycklingcupen, samling 07:45! yeeeyyy xD jaja så jag måste nana nu. tänkte bara säga att veckan på doggy har varit grymt rolig, kommer sakna det lite. inte lukten dock för jag skulle aldrig kunna vänja mig vid den :p men iaf så fick vi lite presenter där idag och satte upp en tacklapp på vägen till personalen (:


puss på din kind :**

/fd. doggyelin

Av elin - 23 oktober 2009 22:33

<3

Av elin - 23 oktober 2009 18:44

"du flyger högre än oss andra,

man får se upp varenda gång.

först när du tagit dig ner på jorden,

kan jag vara din vän."

Av elin - 22 oktober 2009 22:30

jag vet vad jag ska göra nu,

och jag ska bara berätta för en person.

den personen kommer inte förstå,

men jag kan åtminstonde lita på henne.


jag ska chocka er alla,

och ni kommer tycka jag är konstig

för det jag kommer göra.

men den här gången låter

jag er tycka det.

för de här kommer gå bra,

jag känner det på mig nu.

Av elin - 22 oktober 2009 22:29

jag måste säga att dagen har varit helt underbar, visst allt kan inte gå bra jämt. men på det stora hela har den varit awesome! :D


jobbet gick grymt och träningen var super!


överlyckliga pussar :*

/superduperelin

Av elin - 22 oktober 2009 10:11

Sitter på jobbet och ska snart iväg igen :) skulle bara pröva att blogga via mobilen :p haha dagen kommer vara grym.

Puss :*

/Doggyelin

Av elin - 21 oktober 2009 22:02

känns seriöst som om allt går i cirklar nu för tiden, allting kommer tillbaka till samma ställe, samma jävla bekymmer. jag ska leta efter en avikelse från cirkeln, någon jag aldrig skulle komma på att göra annars -ska jag göra. för jag tänker inte sluta cirkeln en gång till, jag orkar inte gå i mina egna fotspår längre.


livet förändras, visst. nya vänner, nya uppgifter, nya saker att ta vara på. men i det stora hela förändras ingenting, alla beter sig likadant, ingen förändras märkvärdigt mycket med att de blir äldre. vi är lika omogna som vi var när vi var små, bara på ett annat sätt. ingen är mer mogen än någon annan, men ingen är hellre mer omogen än någon annan. och hur nöjd man än är med sig själv, så finns det alltid något, om så ens minsta nageln, som man vill ändra på med sig själv. komplex har alla, det är naturligt.


utsidan ska inte spela någon roll, för det är insidan om räknas. men det är ofta utsidan som ger insidan den rättvisa chansen den behöver. jag skulle gärna se annorlunda ut, men om jag gjorde det tror jag inte att min personlighet skulle vara den samma, för jag har ju blivit den jag är pågrundav den jag är -om man nu kan säga så :p


och vad ni än säger, så är ingen bättre än någon annan. visst, man kan vara duktigare på något, som att rida eller spela fotboll, men ingen är bättre än någon annan. så om jag är bäst, är ni det också! :)


<3

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards