elinmaria

Alla inlägg under oktober 2009

Av elin - 21 oktober 2009 21:44

praoen på doggy går as bra nu, vi får bara mer och mer beröm. dom tycker vi jobbar ovanligt bra för att vara praktikanter, och det är ju gr8! :D idag fick vi sitta vid en stor maskin, haha jag brände nästan sönder fingrarna på smält plast hela tiden, :p


"man kan inte smsa när man jobbar för då kan man helt plötsligt bli skjuten"

 

aja dagen var grym, somnade som vanligt när jag kom hem dock :( aja, jag blir väl sjuk snart - nästan så jag hoppas på det så jag slutar vara så trött jämt .


puss på er sötnosar :*

/doggyelin

Av elin - 21 oktober 2009 20:11

jag ska nog sluta med "elin -bara elin"-inläggen, eller aa jag döper om kategorin till "annat" och använder normala övertexter. slutar inte med att börja de vanliga inläggens rubriker "elin..." för det känns lite som min grej ändå :)


bara så ni som läser här dagligen vet vad som händer ;)

puss :*

/elinmariaa

Av elin - 21 oktober 2009 19:58

jag klarar inte av att vara minst längre.

orka inte behandlad som om jag inte förstår något.

pallar inte att alltid blir avbruten, för alla andras ord är viktigare.

vill inte få all skit för allt alla andra gör fel mer.


jag ska byta våra roller,

och visa er hur det är

att bli behandlad som ingen.

medans jag ska glänsa och trycka ner er till onödiga.

Av elin - 20 oktober 2009 18:29

haft en as lång dag, och nu blir den längre. hela dagen på doggy, tur att emma är med annars hade jag dött där . nu ska jag kila på träning och sen ska jag äntligen få den vilan jag längtat efter hela dagen.


tror jag håller på att blir sjuk, jag som aldrig blir sjuk liksom. ovanligt mycke hängig och trött, är tillochmed yr emellanåt :s  -pallar inte :(


en försiktig puss på din kind :*

/elinmariaa

Av elin - 20 oktober 2009 18:28

inte ens en beautiful disaster längre.

ta mig härifrån, för jag står inte ut.

Av elin - 20 oktober 2009 17:26

hon är vackrare än mig

bättre, snällare, sötare.

 

och allting har ett slut, visst.

men det här slutet kom alldeles

ja alldeles, för tidigt.

 

jag älskar dig, honey förlåt.

jag ska sluta tränga mig på.

och aldrig mer undra,

om det är henne eller mig,

du tänker på.

Av elin - 19 oktober 2009 22:17

det här kanske inte är sista gången vi ses

men det är defenitivt sista gången jag någonsin

kommer se åt dig och tänka att

"han är verkligen HAN, nummer ett"


jag säger inte att vi bryter kontakten för alltid

jag säger att vi slutar prata med varandra ett tag

för vi måste inse att det vi har,

det har aldrig varit kärlek.


och om du nu vill veta sanningen,

så tänker jag nu visa dig den.

för det vi hade, det var något

som vi i ren desperation råkade skapa.


jag var ledsen, riktigt heartbroken

och du, ja du följde väl bara med i farten

vi blev offer för varandra, så enkelt är det.


om vi går åt varsit håll

så kanske våra vägar möts igen en dag.

men det vilar i ödets händer.

Av elin - 19 oktober 2009 22:10


ja, jag är ganska upptagen nurå. jobbar-sover-äter-sover that's my day nu :p men tare lugnt för det kommer inte vara så jätte länge, bara den här veckan. men jag lovar, JAG SKA FÖRSÖKA KOMMA IHÅG ATT BLOGGA! :)


dagen har iaf varit rätt bra, vi jobbar tydligen för fort och har rubbad deras ackord en aning, vi skulle klara av två pallar idag men vi gjorde fyra :p haha aja, vi ska tydligen hålla på med samma sak hela veckan, så imon ska vi klara fem pallar har vi som mål (y)

ryggen värker som in i apanson, och mina fingrar ömmar apa mycke, men det går över :)


puss på er som står ut med mitt glesa bloggande :**

/doggyelin! :)

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards