elinmaria

Alla inlägg under oktober 2009

Av elin - 18 oktober 2009 14:45

godmorgon på er ^^

gick seriöst fakist upp för bara en timma sedan, så jag har precis ätit frukost (: lite små stört, men så blir det när man inte har sovit tillräckligt på en vecka x) får se hur resten av dagen blir, känner på mig att den blir seeg, men aja.


ciao så länge :*

/sömntutan elin

Av elin - 17 oktober 2009 22:37

jag tänkte just på en sak;

överallt finns det människor som egentligen inte har någon roll. den enda rollen de har är som någon slags utfyllnad. om det fattas någon dag så blir allting konstigt, då saknas det liksom något även om man ofta inte kommer man inte på vad som saknas. inte sällan ser jag folk som bara står och tittar på och som inte följer med i konversationen, de har bara fått en plats i "gänget" där det på något sätt måste vara för att ändå passa in.

så nu tänker jag säga så här, ni känner garanterat en sån person, och prata med honom/henne förfan, ni kommer få bra respond efter ett tag, han/hon måste bara vänja sig vid att faktist bli pratad med. sen kommer han/hon och vara mycket gladare, mer glad än på länge! men ni måste ta vara på den personen, för en del människor kommer tyna bort i en sådan roll och en bort tynad människa kommer alltid att vara bort tynad för er.


så ta chansen, för annars kanske ni står där en dag och undrar vad som saknas?


/elinmariaa

Av elin - 17 oktober 2009 22:08

sikken chill dag, nu ska jag locka mitt hår för att jag har tråkigt (y)

ha en mysig kväll alla :)


OCH GRATTIS CHRISTOPHER PÅ 15-ÅRSDAGEN! :D <3


/eran mys elin


Av elin - 17 oktober 2009 17:54

hej fowks, dagen har varit super :) mamma jag och hanna var i alingsås förut och shoppade lite, sen åkte vi till mormor och fikade. väl hemma får jag stå för maten och det blev en köttfärslasange á la elin :D


nu sitter jag i sängen, ihop krypen under mitt stora täcke med senaste numret av FRIDA i handen, mysfaktor på detta :) återkommer förmodligen senare, ciao så länge! :*


/elinmariaa

Av elin - 16 oktober 2009 22:31


"Om kärleken är blind
Vill jag inte se nå mer
Jag gömmer mig bakom
Längtans händer
Och saknadens förtret
Jag ber, vädjar ynkligt


Snälla, dittnamn älska mig i blindhet"


-WORD

Av elin - 16 oktober 2009 22:05

lika som bär och olika som blåbär , right? :D

haha jag hanna och anna hade likadana kläder på oss idag, FATTA VAD FOLK GLODDE :D det var ju liksom halva grejen och det var aaas kul :) haha skit snygga var vi med svarta leggins, långt hallonrött brottarlinne och en stor vit pappa skjorta :D BALLT säger jag bara , BALLT!

-självklart togs de lite fjortisbilder också

      

[klicka på bilden för större visning]


annars har dagen var helt okej, skolan gick faktist ganska bra :) svenska provet kan vi ju glömma , men endå . somnade när jag kom hem sen, surprise? NOT. jag sover jätte dåligt på nätterna och det märks när jag alltid somnar vid fem-sex tiden efter skolan :/ aja, sen åkte jag och pappa och köpte godis , haha aa i har ganska dålig humor han och jag. men min pappa är BÄST :D <3


puss på kinden sötnows :*

/trilling elin

Av elin - 16 oktober 2009 16:56

vad äre för väder vi har eller? vissa år snöar det inte ens i december här, men nu i OKTOBER, kommer du hur mycke snö som helst. nog för att allting nöstan har regnat bort nu, så är det ändå värsta underligt :s aja det hade ju varit roligt om snön hade legat kvar, jag pallar inte slask -.- x)

Av elin - 15 oktober 2009 21:49

det kommer aldrig bli enkelt

det kommer alltid finnas

den där platsen där man

helt enkelt inte passa in


jag passa inte in här

precis där jag lever nu


men jag kan anpassa mig

det har jag alltid gjort

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards