elinmaria

Alla inlägg den 1 november 2009

Av elin - 1 november 2009 22:36

..ska nog lägga mig och kolla klart på filmen nu, och sen ska jag nana :)

godnattkärlek hörni (L)

/eran lilla elin

Av elin - 1 november 2009 22:21

livet går faktist vidare.

förlåt så jävla mycke.

men jag tänker inte

leva mitt liv efter dig.

Av elin - 1 november 2009 21:15

igår kom du hur många inlägg som helst, och idag ? -NADA :o


jaja dagen har varit ganska vanlig, om man nu kan säga så. bakade kakor till mammas jobb imorse . smakade på en sen och dom kommer göra succé ;D ! tog en halvtimmes dusch nu på kvällen, snacka om gr8 . hårinpackningen var ett måste, och tillslut tog varmvattnet slut x)


imon äre skola igen, känns som om det var evigheter sen! :o men aja, två veckor kan bli två långa veckor. känns iaf bra att få träffa alla människor igen, det blir liksom lite ensamt och enormigt när man bor på landet och har sin moppe ställd längst in i garaget och därför inte kan ta sig någonstans. hopp, någon är visst skyldig mig något också? -am i right marcus? ;) haha


jaja, ska fortsätta kolla "djävulen bär prada" nu på tv4.

pussa kinden ;*

/elinmariaa

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards