elinmaria

Alla inlägg den 2 november 2009

Av elin - 2 november 2009 18:57

visst får man sakna sitt förflutna,

men man får inte längta efter det

för den som är fast i sitt förflutna

finner ingen trevlig framtid


jag saknar mitt förflutna

jag längtade efter det ännu mer

men jag hoppas jag insåg i tid

att det som varit aldrig kommer tillbaka

och att jag lämnade det bakom mig i tid


men man får sakna sitt förflutna

det får man, för det är okej

så länge man inte börjar längta efter det


lev i nuet

och se framemot

din morgondag


(L)

Av elin - 2 november 2009 18:51

make it easier,

make me stronger.

(L)

Av elin - 2 november 2009 18:09

dagen har varit helt okej, en del reagerade på mina glasögon. men det var inte så farligt iaf. matten var depp som vanligt, jag vet inte varöfr dom lektionerna är sånna, men det är dom iaf ;s aja frös sm fan när vi väntade på bussen också, men stod och pratade med sandis, så det var ju trevligt  iaf :)


ska plugga lite mera fysik nu, orkaorkaorka.

en glad nyhet för dagen är iaf att jag har höjt mig i teknik, från G till VG! :D


jaja, kvällsmat snart också, hela huset luktar våfflor, så jag tror mamma är på bra humör idag :) för det brukar hon vara när vi får våfflor :D


puss hörni! ;*

/elinmariaa

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards