elinmaria

Alla inlägg den 4 november 2009

Av elin - 4 november 2009 21:46

nu ska jag nog nana strax , vet inte om jag kommer somna dock , men jag får vällan försöka. imon är en annan dag som sagt.

godnatt hörni :*

/elinmariaa

ord

Av elin - 4 november 2009 21:25


ord är bara ord tydligen

och ord ska inte betyda

något säger en del folk

så då skulle de menas

att när du säger till mig

att du älskar mig kan

det lika gärna menas

att du inte älskar mig

för jag vet ju inte

egentligen vad som

rör sig djupt inne i

dig eller om du talar

sanning hela tiden

eller om några delar

av allting du säger till

mig är vita lögner

från din sida som ska

få dig att verka bättre


men hur ska jag kunna

veta på riktigt om du

älskar mig om du inte

berättar vad du tänker

på när du ser på mig


(L)

Av elin - 4 november 2009 21:07


jag finns redan där hos dig

tänk och känn efter

ditt hjärta bultar fortfarande

och därinne någonstans

finns jag

Av elin - 4 november 2009 19:38

mina fingrar vet inte vad dom ska skriva idag :p men något skriver dom ju liksom . dagen har varit ömsom dålig omsöm bra, men det är som det är liksom . kunde inte vara med konfagänget idag, lite synd. men jag var tvungen att plugga :( somnade sen också, sov hur länge som helst :o


jaja nu kollar jag på "bonde söker fru", och roger är nog den knasigaste bonden dom har haft med tror jag. haha vad äre för fel på gubben liksom? xD


puss så länge hörni! :D

/eran elin

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards