elinmaria

Alla inlägg den 29 november 2009

Av elin - 29 november 2009 20:11


"ni ser inte konsekvenserna av det ni gör,

förens någon råkat illa ut av eran handling"

Av elin - 29 november 2009 19:42

här kommer lite info om min helg;

  • jag skulle åkt till sofia i fredags, var taggad som bara denn. men tack vare den där äckliga svinsprutan låg både jag och hon med huvudvärk, så det sket sig. min kväll blev otroligt tråkig och syslolös.
  • på lördagmorgon vaknar jag och min första tanke är att det kommer bli en tråkig dag, men ändå viktig. ja, okej, den blev väl inte så viktig. men jag fick iaf julstädat mitt rum. hoppas att det håller sig så till jul nu bara. mitt rum är helt underbart nu verkligen, jag trodde inte att det kunde bli så fint som det blev .
  • idag vaknade jag sent. därför dog våran årliga tradition att jag tänder adventsljusen ut. för när jag skulle äta frukost hade dom både hunnit tända och släcka det. men aja. jag och mamma har bakat lussekatter och pepparkakor idag , mycket roligt! sen var vi på tomteparaden, träffade några sötnosar där, trevligt värre. vi kollade på kameror också, men gav upp. vi insåg att morfar får följa med mig och göra det, för han är den enda som har koll på sådant.

jag har iaf haft en myket trevlig helg, har insett en del viktiga saker också. och imon äre skola igen, så det är bara att ta nya tag nu :)


"störst av allt är kärleken" (L)

/elinmaria


Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards