elinmaria

Alla inlägg under november 2009

Av elin - 17 november 2009 20:21

dagen har varit sådär rent ut sagt. sofia fattar :/ <3

var på sundlers öppethus och insett att det försmodöigen blir sp -foto/media för min del. men det är som sagt långt till februari och jag kanske hinner ändra mig :p


jag vet inte riktigt, men tror att kvällen blir tidig idag.

puss hörni :*

/elinmariaa

Av elin - 16 november 2009 21:27

"we're not in wonderland anymore, alice"

Av elin - 16 november 2009 21:19

hej hörni :)

dagen har varit som den har varit rätt logiskt, men det är väl som vanligt liksom. emelié vet vad jag snackar om när jag säger att jag får TOTALT RYCK på en person xD


roligaste idag var ändå när en liten tjock kille kommer springande från vårberg och skriker: "tjockis på väg!" xDD haha oshit emelié och jag höll på att dö av skratt xDD


väl hemma somnar jag, ovanligt? - nej :(


aja, simone har just skickat massa låtar till mig, aweeesome :)

puss hörni :*

/elinmariaa

Av elin - 15 november 2009 21:17

får jag säga det själv så har helgen varit ganska händelselös. tog kort till AMkortet igår och idag har verkligen INGENTING hänt :( tråkigt.


men aja, skola imon och det blir väl som det blir. det är tur att sofia finns :)


puss hörni :*

och förlår för att jag inte skrev något igår .

/elinmariaa

Av elin - 15 november 2009 20:40

I sold my guitar and my piano
I thought that it was these that kept me low
I thought if only I could try and change
That all my pain would be in yesterday

But it's true
I'm still blue but I finally know what to do
I must quit
I must quit you



michelle featherstone - coffee and cigarettes

för att den får mig att tänka

Av elin - 13 november 2009 20:54

vi ser inte varandra

vi hör inte varandra

 

och känslorna vi kände

dom har du glömt bort

 

du som lovade att minnas

Av elin - 13 november 2009 20:34

så här är det, det är fredag den trettonde idag och precis som alla andra fredag den trettonde, så har jag hela dagen gått runt och trott att jag har glömt eller tappat bort något. det är så precis varje fredag den trettonde och precis som annars kommer jag inte på vad det är jag har glömt och tappat bort xD


aja, dagen har varit som den har varit helt enkelt.

nu äre idol! :D


puss hörni :*


bästa vän stavas S-O-F-I-A

(L)

Av elin - 13 november 2009 19:30

Show me what it's like
To dream in black and white
So I can leave this world tonight
Holding on too tight
Breathe the breath of life
So I can leave this world behind

It only hurts just once
They're only broken bones
Hide the hate inside

Breaking Benjamin - Unknown Soldier

för att den får mig att tänka om

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards