elinmaria

Alla inlägg under december 2009

Av elin - 9 december 2009 19:25

 

oron tränger igenom bubblan
och ristar in sitt namn på min kropp.
den passar på att strö lite salt
och gnuggar tills blodet bubblar.

men upp med huvudet och le åt allt och alla,

för det är tydligen det enda som bevisar att man mår bra.

-

Av elin - 8 december 2009 21:03


jag orkar det här! (L)

Av elin - 7 december 2009 19:15

drog från skolan halv elva idag för att åka till göteborg.

och nej, jag skolkade inte. hanna, min syster som går frisör på burgården, behövde en ljusarefärgnings modell. och vem ställer upp om inte lilla syster ? :)

men det blev nog ganska, försöker vänja mig vid det bara . för det är så mycket blondare än innan. rätt ballt dock :D


aja, dagen har avslutats underbart. för när jag kom hem sa mamma att det låg ett brev från finland i mitt rum. nu är det nog inte så många som förstår det här. men när jag gick i sjuan fik jag en brevvän ifrån finland som heter minna, och vi har skrivit till varandra sedan dess. dock har hon inte hunnit skriva tillbaka den senaste tiden, men nu hade hon iallafall skrivit :) och det var mycket trevligt !


   

[brevet till höger är från minna, det till vänster är mitt svar]

-jag störk över hennes adress för hennes skull.




mängder med pussar på kinderna ;*

/elinmariaa

Av elin - 5 december 2009 23:39

ibland måste vi kompromissa för att få behålla kontakten

med de vi en gång höll som allra närmast.

jag kompromissade och jag har inte förlorat kontakten helt.

visst, vi kanske inte kan prata som vi gjorde förut,

men du drog iallafall inte ett rakt streck över mig.

du gjorde linjen lite hackig

och lät mig sticka fram stundvis.


det var väl ditt sätt att gå vidare kanske.

jag behövde det.

tack


.

Av elin - 5 december 2009 21:13

" om min bästa vän säger att jag tycker om dig..

..så gör jag det"

Av elin - 5 december 2009 21:11


du är det finaste jag vet nu när allt annat är så fel.

det kan ta slut imorgon eller idag, för det kan vara så.

men innan jag förlorar mig och alla dessa känslor,

så ska jag bara berätta att du är allt för mig.

och även om jag inte kommer vara allt för dig,

så önskar jag att du ska sakna mig när jag är borta.

.

Av elin - 5 december 2009 12:25

"fanfanfan det skulle vart du"

Av elin - 5 december 2009 12:11

ska till min bvän sofia snart :) vi ska ta kort och plugga och så , men de skrev jag ju iofs igår så.


iaf så vet jag hur jag vill ha mitt hår nu, så jag ska nte klippa mig iaf, för min lugg börjar bli rätt ball nu :D


ha världens bästa lördag hörni, för det ska jag!

pusss

 

/elinmariaa

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards