elinmaria

Alla inlägg under december 2009

Av elin - 4 december 2009 22:22

JAG TROR MINA BRÖST KRYMPER!? :O

Av elin - 4 december 2009 22:12

"someday you will need a friend like me"

-Oh Laura

Av elin - 4 december 2009 22:06

  

Av elin - 4 december 2009 21:25

 

"för när du ler, försvinner det kalla runt mig

och mitt hjärta inser vad fan det slår för"

Av elin - 4 december 2009 19:50

ni slår, men det blir inga synliga blåmärken

-idoter, ni tror ni kommer åt mig.

hah! ni vet ingenting.

 

en flicka som till ytan verkar vara hon

som bara är osäker och vill passa in.

har en insida som bubblar och vet vad den vill

men det kan ni inte se.

 

för vart ni en får henne att gå

så finns det en stor rädsla.

-rädslan att våga vara underbar.

 

 

Av elin - 4 december 2009 19:10

DAGEN HAR VARIT LOVELY.

varit på världbäst humör, -eleonor förstår nog varför :)

men ändå, har varit den gladaste dagen på länge och jag vet faktist inte riktigt varför. den har bara varit great :)


stod och pratade med eleonor och theo efter vi hade slutat och jag har nog aldrig hört en så konstigt förklaring på näsblod som eleonors xD shiit vad jag skrattade :) haha jag och theo misstolkade hennes berättelse en aning, bara ;) jaja, det var väldigt trevligt och jag slapp vänta helt ensam :) (L)


imon ska jag till sofia och det kommer bli helt awesome ! :D


nu ska jag vila mig, för jag kan inte sluta hosta :s


love for you all.

/elin

Av elin - 3 december 2009 21:30

"It's a little bit like sun when your smile is focused on me
With stars in your eyes

[..]


Sometimes your words make me happy or angry or sad
It depends, how I feel
If I feel strong there's a chance that I laugh at your notes
That tells me you're gone


But it can all turn around as I know
With a change of weather, yes then I'll be low
Anything done and said on my part
Can keep us together or pull us apart


It's raining in New York

And I know what it feels like
Cause I've walked 3rd Avenue
With tears in my eyes
It's raining in L.A
And I know what it feels like
Cause I see those tears
Come through when we try


I know there is something between us, my love
It's stronger than what we can break
It'll keep us together forever, my love
It's like we have nothing to say"


Oh Laura - Raining in New York

för att den får mig att sakna det omöjliga

Av elin - 3 december 2009 21:27

hitta ditt svar

på din stora fråga

 

så ska du se

att jag nog hittar

mitt svar.

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards