elinmaria

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av elin - 30 augusti 2009 21:48


har knappt gjort något idag,

åkt moppe för att tanka lite idag, och spillde [!] aja sen åkte jag till simone för att hämta en grej. sen vet jag inte riktigt vad jag har gjort liksom. bakat en kladdkaka typ. resten av tiden har jag tillbringat åt att göra nada. färgade håret för en stund sen, och ja, det blev inte grönt iaf :)


skola imon, försöker tagga, men pallar inte.

godnattpuss på alla :*

/elinblondiiie.



Av elin - 30 augusti 2009 15:38

gårdagen lär ju varit knasig som bara denn.

jag hade tänkt mig en filmkväll hemma, men det blev raka motsatsen typ.

dagen började med att pappa och jag åkte och köpte hjälm, och jag är förälskad i den vi köpte, ascool liksom :) sen åkte vi till knalleland och handlade lite mer knasgrejer som vi aldrig köper annars. väl hemma får jag sjukt tråkigt och vill åka moped, så jag smsar simone och hon är på, så vid typ halv tre åkte jag till henne osså tog vi oss en tur, jag lärde mig att tanka (xD) och sen köpte simone lördagsgodis. väl hemma hos simone igen kommer jag på att jag lovat att låta jonathan åka med på moppen någon gång, så jag tänkte att det kanske vore en bra idé, så jag smsar honom [här emmelan hände massa knas, men pallar inte skriva aaaallt] i alla fall så efter en lång stund så är vi ute och åker igen, men med skillnaden att nu skjutsar jag jonathan också ! :D


aja jag släppte av jonathan vid klockan sex tyyp, sen stressa vi massa och åkte vi till ellinor vid sju, för att kolla på film med hela hennes hus (: det var sjukt trevlig, även om filmen mer var en vuxenfilm, men så dålig var den inte :p moppefärden hem sen klockan typ elva var den värsta jag gjort nånsin tyyyp, för det var mörkt och jag är mörkrädd, och vi kunde bara köra i trettio, plus att det var sjuuuuukt geggigt och halt. men hem kom vi levande i alla fall. fast jag var nästan ihjäl frusen xD


puss på en bra lördag iaf  :*

/mopedelin

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards