elinmaria

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av elin - 5 oktober 2009 19:13

även om jag hittar en nya kärlek i livet

så kommer det kännas konstigt att det inte är dig

som jag kommer dela allting med

 

du vet att det jag skriver så här

det skriver jag till dig, jbl

du vet att jag saknar dig till tusen.

Av elin - 5 oktober 2009 19:10


"life isn't going to be easier just because your gone"


-känslorna sliter mig i stycken

snart vet jag inte ut eller in

och ingen ser hur det plågar mig

Av elin - 5 oktober 2009 19:06

som några andra jag känner har jag inte bara den här bloggsidan

jag har också ett konto på poeter.se där jag skriver ner mina bästa dikter

så om ni har tid och lust får ni gärna kika in och kolla dom :)


www.poeter.se/elinmaria

Av elin - 5 oktober 2009 18:55


hej folket :)

dagen har varit helt okej, massa i klassen var sjuka och alla andra kom försent tyyyyp. ganska segt första lektionerna och tekniken gick juu inte precis bättre, hade prov och jag kunde nada. svarde inte ens på allt, duktiga elin xD


idrotten ar ganska tråkig, jag hatar redskapslektioner :(

-mitt finger började blöda hela tiden :s


homemade med bägge grupperna idag också -träslöjd.

OCH SOFIA ÄR KLANTIGAST I VÄRLDEN! :D

vi äääääälskar när du gör bort dig sötnows <3


pusss på alla gullepluttar :*
/elin som är bästa vän med en klantapa

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards