elinmaria

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

frustrerad elin som måste skriva av sig.

Av elin - 29 oktober 2009 20:48

det värsta med den verklighet jag lever i nu

är att snart kommer den falla i bitar

och det finns inget jag kan göra åt det


jag ser vänner lämna och nya komma

jag känner kärlek men tappar snabbt känslan

jag är lycklig men genast olycklig

olycklig för att jag vet att lyckan snart försvinner den med


jag ser hjärtan brista och gör allt för att laga mitt egna

jag ser tårar rinna och gör allt för att behålla mina

jag ser människor tyna bort och gör allt för att inte själv tyna bort

tyna bort från mängden och till slut bli så osynlig att ingen märker en


jag hör rykten och gör allt för att krossa dem

men vad spelar det för roll

för snart är det ett nytt rykte igång

och jag måste krossa det också

men det spelar inte heller någon roll

för genast kommer ännu ett rykte

och så sluts cirkeln


-

innanför allas aniskten finns en osäkerhet

men det är bara i en dels ansikten den växt fram

en människa utan osäkerhet är ingen människa

men en människa med för mycke osäkerhet

behandlas inte som en människa heller


innanför allas pannben finns det åsikter

men det är bara en del som vågar göra sina hörda

och det är så världen formas,

efter dem som vågar tala för sin åsikt.

ingen kan komma att säga att de inte har någon åsikt

för innanför allas pannben finns det åsikter

men det är bara en del som vågar göra sina hörda.


that's life.

 
 
simone

simone

30 oktober 2009 17:28

så sant som det är sagt :D

http://ellinorsimone.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin - 14 januari 2010 20:17

den här bloggen är för en lång framtid nerstängd. ni hittar mig på ; http://eelinmaria.bloggplatsen.se/ ...

Av elin - 11 januari 2010 18:53

"How did we get here?When I use to know you so wellHow did we get here?Well, I think I know [..] Do you see what we've done?We've gone and made such fools of ourselves" paramore - decode för att den är så jäkla bra! ...

Av elin - 11 januari 2010 18:44

så här är läget just nu; jag är uttråkad jag hatar faktumet att skolan börjar imon jag önskar att jag borde använt den här dagen till något vettigt jag saknar min pojkvän -som dock glömde sin tröja här igår, me like ;p och jag tycker a...

Av elin - 11 januari 2010 18:42

jag vill inte börja skolan imon! jagvillinte! jagvillinte! jagvillinte! jagvillinte! jagvillinte!   ...

Av elin - 10 januari 2010 23:54

  den enda rädslan jag har, den enda anledningen till att jag aldrig hoppas på för mycket,   är att om jag tillåter mig själv att vara lycklig, om bara så för ett tag,   så kommer jag, när den lyckan tar slut, att falla ihop och ald...

Omröstning

Är kärleken viktigt för dig?
 Ja
 Inte det viktigaste direkt
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Presentation


bara hon den där elinmariaa duvet ;)

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards